יום שלישי, 26 בפברואר 2013

מודעות, תחשבו על זה

שלום רב
איני יודע עד כמה אהיה חושפני, פתוח ואמיתי בבלוג הזה וכולי תקווה שאמצא את האומץ לחשוף עצמי מבלי לחשוש מתגובות וממש להביע מבלי מעצורים את רחשי ליבי ואת מחשבותיי

* אני רואה בבלוג הזה את היומן האישי שלי.
* ייתכן ויהיו פוסטים עצובים או דיכאוניים וייתכן מיותרים או שלא ממש יגידו / יגיעו לפואנטה 
הבלוג הוא יותר מקום למעבר המחשבות שלי או כתיבתן בפועל בכדי שתהיה איזו עידות כל שהיא שהייתה מודעות.

* כן אני יודע המשפט האחרון לא מוסבר כל כך אבל זו המטרה של הבלוג, להביע דעות ומחשבות מבלי להסביר הכל ובמשך הזמן מי שיכיר מעט ימצא את ההמשך וההסבר /ההבנה לקירות.
מקווה שלא חשוב מי אתה/ את, אכן תמצאו בים המילים איזה שהוא מקום להתבוננות,/ עוד מחשבה, עוד רעיון לתשומת לב
בידור?
לא איני חושב או רוצה שדברים שיעציבו אותי יהיו לאחר כבידור ממש כמו שלראות אדם במצב כואב לא נראה לי מצחיק ואנושי (כדוגמת פיספוסים למיניהם)

דיי הרבה זמן חיפשתי שם לקרא ליומן הזה וכל רעיון שעלה תאם לדבר אחר וסתר אחר אך אני חושב ש"מודעות" היא ההגדה הנכונה הכוללת ביותר את הרעיונות שיובאו וזו אשר דחפה לפתיחת הבלוג
אז כמו שאמר שלמה המלך בעבר :"אין חדש תחת השמש" הנה בתמצות אימרה אחרת שלו מגדירה את הבלוג בצורה יותר נכונה:

"כִּי בְּרֹב חָכְמָה - רָב כָּעַס, וְיוֹסִיף דַּעַת - יוֹסִיף מַכְאוֹב"

בכל אופן כרגע מיציתי את הפתיחה וההסבר על, אז נשתמע במועד אחר, עד אז תחשבו על זה
להיות מודע = לחיות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה